top of page

Kategoriler

İzmir'i Seviyoruz

Güzel İzmir'de; dördü merkezde, beşi Foça'da olmak üzere, toplam dokuz sene görev yaptım. Bu vesile ile, güzel insanlar biriktirdim.

Nikahına da şahit olduğumuz İzmir'li bir dostumuz, Marmaris'te tatile gelmiş. Ne iyi etmiş de, gelmiş. Uzun zamandır görüşemediğimiz dostlarla randevu tesis ettik. Nasıl mı? İşte, şöyle; Parçalı bulutlu bir Marmaris sabahına uyandım. Evdekilere, " Denize çıkmak isteyen var mı?" diye sordum. Çocuklardan biri okula diğeri spora gidecekmiş. Hanım da, malum, ayak dikişli. Tek kaldım. Araca atlayarak markete gittim. Biraz hazır köfte ile kuzu şiş alıp, marinaya intikal ettim. Palamarları çözdüm ve başta bağlı duran botu da, kıça yedekleyerek, marinadan ayrıldım.

Saki Çelik ve sevgili eşi Aslı ile biricik kızları Ece ile teyzesi Handan İçmeler'de konuşlu, Aqua otel'de kalıyordu. Rota ve süratimi ayarlayarak Aqua otel istikametinde dümen tuttum. Otel önüne geldiğimde, onbeş metreye demir attım. Demir'in tuttuğunu görünce, bota atlayarak, otelin plajına intikal ettim. Misafirleri alarak, tekneye intikal ettik. Tekneye yerleştikten sonra demir alarak, Kumlubük'e intikal ettik. Ece, tanıtım videosunda tekneyi tanıttı. Onu ilk defa görebilmiştim. Dokuz yaşına gelmiş, fıstık.

Kumlubük'te dört metreye demir attım. Yüzme molası verdik. Lakin; Ece hariç, kimse denize girmeye niyetli değil gibi duruyordu. Konu, sonra netleşti. Kimse, Ece kadar iyi yüzemiyordu. Can yeleklerini çıkardım. Bu sayede herkes denize girdi. Deniz olayını biraz daha kolaylaştırmak için ekibi, bot ile sahile götürmeyi teklif ettim. Kabul ettiler. Bu esnada, Saki ve Ece zaten yolu yarılamışlardı. Aslı ve Handan ile sahile intikal ettik. Sonra, bir hinlik yaptım. Aslı'nın onayını aldıktan sonra, bot'u ve ekibi sahilde bırakarak tekneye yüzerek geldim. Bu sayede, deniz ve bot ile daha haşır, neşir olacaklar ve tedirginliklerini üzerlerinden atarak, takım çalışması ile tekneye varabileceklerdi. Nitekim, öyle de oldu. Bu güzel aile bot ile, tekneye avdet etti. Onlar sahilde oyalanırken, salatayı çoktan hazırlamıştım. Menü de; köfte, kuzu şiş, makarna, mevsim salata ve muz vardı. Masayı birlikte hazırladık. Yemeğimizi yedikten sonra, fıstık kızımla tekneden atladık. Çok iyi yüzme öğrenmiş. Beni, bayağı yordu. Lakin, güneyli hava iyice bastırmış, kaba soluganlar getirmeye başlamıştı. Bu sebep ile, demir aldık. Adaköy yarım adasının tüm girinti ve çıkıntılarını gezerek, dönüşe geçtik. Misafirleri yine otelin önünde bırakacak idim. Ancak; beni yalnız bırakmak istemediklerinden olsa gerek, marinaya kadar eşlik etmek istediler. Marinaya dönerek yanaştık. Aslı ile Handan yorgunluk kahvesi hazırladılar. Bu ikili çok iyi bir ekip. Bulaşıkları bile halletmişler. Her tekneye lazım. Kahvemizi havuzlukta içtik. Saki'nin 15 milyon ₺ kazanmasını dört gözle bekliyorum. Hadi dağılın. İnstagramdan takip etmek için #egecemarine